الجمعة، 15 سبتمبر 2017

الشكوي لغير الله مذلة

يخربيتك يا جواز 👰👰ويخربيت معرفتك صحيح جوك لطيف 💝💝بس ياريتني ماعرفتك الأول كنت تمام يدوب بجيب برفان🍾🍾 دلوقتي بكوع فلوس💵💵 علي البت والمدام👪👪 يخربيتك ياجواز 👰👰فلستيني 🙏🙏وفلقت مدبس في المصاريف ولا بستيلف من حد في واحد بن حرام 🕴🕴لعب جوا نفوخي قالي الجواز 👰ده تمام اة منه اة ياخوفي استارة جابت دولاب 📔📔ودولاب جاب دفايه دفايه جابت سيرير واتنفخت في النهاية من يومها وانا مش انا الناس هناك في الساحل وانا في الشقا
يخربيتك ياغربه 🚅🚅يامعيشاني في مذله ولا عارف منك اعيش ولاعارف احوش بدفع فلوس💵💵 بالكوم علشان عزومه زعلانه ومسكالي شومه 💆💆
يخربيتك ياحب 💑💑ويخربيت ايامك كدبت كل الناس🗣🗣 ومصدق كلامك اخترت بنت👫 طيبه رقه ودلع وحنان انسانه مني قريبه وحبيبت قلبي S باشرة جابتني S وS جاتني ضحكاية ضحكايه جابت مازون وحلوت النهايه دي حياتي انا وحبيبيتي💑💑 انا الناس فرحانه بيا وانا طاير هنا ❤❤❤❤❤
محمد أنور                                         👈   Bakauka👉

ليست هناك تعليقات:

قران كريم