الجمعة، 8 يوليو 2011

Moe Kamatsho: اول مرة اكتب في حياتى ... مش عارف اقول ايه ولا اكت...

Moe Kamatsho: اول مرة اكتب في حياتى ... مش عارف اقول ايه ولا اكت...: "اول مرة اكتب في حياتى ... مش عارف اقول ايه ولا اكتب عن ايه , عُمر فكرة الكتابة اصلاً ما جت على بالى , دا أنا حتي خطى وحش جداً من وأنا صغير ,..."

شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com

ليست هناك تعليقات:

قران كريم