السبت، 9 يوليو 2011

يا نغير الشعب ،، يا نغير الشعب: هو النايم مابييصحاش؟!!

يا نغير الشعب ،، يا نغير الشعب: هو النايم مابييصحاش؟!!: "انا في سؤال محيرني و مش لاقيله اجابة، هو الناس شايفة اللي بيحصل في البلد ولا محدش واخد باله ولا انا اللي اتهبلت ولا ايه بالظبط نفسي اعرف… ح..."

شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com

ليست هناك تعليقات:

قران كريم