يا نغير الشعب ،، يا نغير الشعب: هو النايم مابييصحاش؟!!: "انا في سؤال محيرني و مش لاقيله اجابة، هو الناس شايفة اللي بيحصل في البلد ولا محدش واخد باله ولا انا اللي اتهبلت ولا ايه بالظبط نفسي اعرف… ح..."
شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق