السبت، 9 يوليو 2011

كفتجيه مصر: اوليكشي

كفتجيه مصر: اوليكشي: "اكيد انت جاي و فاكر اني هتكلم في السياسه و الثوره و كده احب اقولك خدت علي قفاك يا معلم انا مصر دي امي اللي علرمتني الادب و انا عمري ماجيب سي..."

شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com

ليست هناك تعليقات:

قران كريم