يا نغير الشعب ،، يا نغير الشعب: تليفزيون المترو: "طبعا الناس هاتستغرب .. ايه ده دا اصلا مافيش تلفزيون فى المترو؟! بس زماااان كان في تليفزيون فى المترو و كان بيعرض اعلانات سخيفة واغاني مست..."
شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق