يَوْميّاتْ مُندَسّ: الثلاثاء 8/2/2011 11.52 PM: "الثلاثاء 8/2/2011 11.52 PM الأول بس, ماحدش يعرف واحد بتاع إزاز كويس؟... لأ؟ طيب.. صحيت من النوم بدري, نسبياً, قريت الأخبار ع..."
شارك برايك يهمنا Feedback Feedback mhassanabo@gmail.com maboeleneen@yahoo.com
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق